Empty

Het Water for Life jaarverslag 2018: Ruim 56.000 mensen bereikt met toegang tot water en sanitatie in 2018

De vier Nederlandse drinkwaterbedrijven achter Water for Life mogen trots zijn. Het Water for Life Jaarverslag 2018 is af en de resultaten mogen er zijn.

In 2018 was Water for Life actief in zeven landen met 13 projecten. Met de financiering van 65 nieuwe watertappunten, 24 kilometer nieuw leidingnetwerk, 259 nieuwe toiletten en 1.737 huisaansluitingen gaven we ruim 56.000 mensen betere toegang tot water en/of sanitatie. Het totale aantal mensen met verbeterde toegang tot water en/of sanitatie sinds de oprichting van Water for Life in 2004 is bijna 1,3 miljoen.

Donateurs
Natuurlijk kan Water for Life dit niet zonder de steun van donateurs. Met bijna 1.700 nieuwe donateurs staat de teller nu op 33.129 vaste donateurs. Deze vaste donateurs schonken in 2018 € 819.539 aan Water for Life. Via eenmalige donaties, giften en acties kwam nog eens € 176.517 binnen.

Klik hier voor het interactieve jaarverslag.

Wil jij ook bijdragen aan de resultaten van Water for Life?
Word dan nu donateur via www.waterforlife.nl/doneer

Terug naar nieuwsoverzicht