Empty

Jaarverslag 2017: 82.207 mensen bereikt!

Water for Life heeft in 2017 prachtige resultaten geboekt. Ruim 80.000 mensen hebben toegang gekregen tot schoon drinkwater of sanitatie. Met 138 watertappunten, 22 kilometer nieuw leidingnetwerk, 4.117 huisaansluitingen en 2.993 toiletten hebben we al deze mensen kunnen bereiken. Alle resultaten zijn samengevat in het gloednieuwe interactieve jaarverslag.

Vorig jaar is er totaal een bedrag van maar liefst € 887.090,- aan fondsen geworven. Dit geweldige bedrag is tot stand gekomen door donaties van onze vaste donateurs en door middel van eenmalige donaties, giften en acties. Eind 2017 zaten we, met 1.154 nieuwe donateurs, op een totaal van 31.435 vaste donateurs. Hier zijn we enorm trots op!

Met de nieuwe fondsen konden we in 2017 starten met 9 projecten in 6 landen. Hierdoor zullen in totaal 82.966 mensen in Afrika en Azië toegang krijgen tot verbeterde water- en/of sanitaire voorzieningen.

Aan alle donateurs: bedankt dat jullie deze resultaten mogelijk hebben gemaakt!

Bekijk het volledige interactieve jaarverslag hier.

Terug naar nieuwsoverzicht